Friday, November 19, 2010

hmm arguing and arguing


-Annoying Anonymous-

Shiet, hari ni, memang misery habis lah. haha *boleh gelak lagi tu! :P
Aku memang nak sangat pergi Concert BMTH tahun depan.. memang nak sangat
Tadi, dalam kereta mak aku,masa nak belik melaka dari start enjing kereta sampai lah kat luar pagar rumah melaka aku memekak je nak pergi Indo. Mak aku pun betah lah balik dengan aku.
Mak:"nak buat apa pergi Indo"
Aku:"nak tengok BMTH"
Mak:"BMTH tu apa?"
Aku:"BMTH tu band, please makkkkk please please please please please!! adk pakai duit sendiri pleasee !! tapi passport pakai duit mak dulu ah, nanti dah kerja adik bayar la.selama ni apa yang adik nak semua tak dpt, nak lesen moto tak dapat, nak pergi Ipoh dgn kwn2 tak dapat, adik nak amik lesen moto pun tok kesenangan mak jugak. Dah lah tak boleh amik lesen kereta nanti. Kene tunggu sampai 21 tahun. Karang sape nak hantar adik g kolej, g memane kang aaaa"
Mak:"....................."
Aku:"=.=' "
Dah sampai rumah, terus bukak pc, main dragonica sampai lebam. hahaha.
mak aku tanye nak makan pape tak? eh, aku mesti lah nak kan. dah lapo. haha . mak belanja tomyam favourite aku. satu mangkuk penuh kot hahahah
ni gambar die



pergh.. rasa die, sampai sekarang beb. sedap giler !!

and this is my mom. yeah she's 63

Ini pun kene pakse die senyum ahahha nampak sangat tak ikhlas la mom ! :(
Okay.. soo this the best part :conversation masa makan.
mak:" adik, pergi tuisyen start minggu ni "
aku:" haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
mak:" pergi ! jgn x pergi"
aku :" mak, kalau nak adik pergi boleh, trade something tau! adik nak pergi indonesia!!!!!!! nanti adik belajar pandai2! masa spm insyallah boleh lulus" (plan baik punyaa xD)
mak :" hm.. mak fikir mak ikut sekali la pergi Indonesia camtu"
aku: :"WHAT THE FUCK !!!!! OKAY OKAY !! BOLEH BOLEH AHAHAHAHAHAH"
SOOOOO HAHAHAH THAT'S IT!!!! im so fucking excitedd !!!!!!! THANKS MOM ILY!!ahahahahha.. and now.. im waiting for my hair ..

warna merah :DD.muke sakai habis. hahaha

No comments: