Monday, March 22, 2010

Fuck My Life

-non face pork-

yo you guys should check out shane dawson at youtube
and fmylife.com hahaha mmg betul2 holiau.
aku tengok fmylife.com mmg menarik gile. aku bole
tak tido membace bende alah ni.
Niga Higa ngan Shane Dawson mmg my favourite commedist
mmg aku kaw kaw suke diorang ah. tak bole buat ape dah.

btw, aku da single. WHY?coz aku rasa die da ade org lain.
Walaupun kami x declare antyhing. but i'll decide it by myself then.
well,being happy is more happy to me.. :D

aku punye pinggang muke tengkuk sume sakit.
Tengkuk aku paling extreme skali coz nak garuk tengkuk aku pun sakit die mcm
kene sengat kerengge.pergh..mmg .. sakit hahaha
smalam best ar. g AKD. bagus. aku amek MC coz demam and sepatutnya aku balik
dari kerja. but instead of "BALIK" aku pegi gig kat one cafe.XD
Aku kene tumbuk ngan sorang mamat nih abes bengkak pipi belah kanan aku.
pastu tetibe aku punya cemin mata jatuh. nasib baik ade sorang mamat ni lagi
aku panggil die rambut kerinting coz aku taktahu nama dia.Nasik baik dia
selamatkan cermin mata aku, kalau tak, RIP dah beliau disana. hahah
Aku kena 3 das pukulan siku di kepala aku. mmg..seronok. sakit tu mmg sakit la
tapi experience kan. HAHAHHA

the best gig ever. yeah aku dengan demam and dengan hingus meleleh2 kat hidung.
jumpe kawan2..hahah mmg berbaloi. and now im stuck in my room dengan
tisu 2,3 bungkus dengan handphone tak boleh on (charger xde).

No comments: