Thursday, March 18, 2010

mane aku?

-non face pork-

mane aku? sekarang aku dah tak sekolah.
sekarang aku bekerja. sekarang aku makin teruk.bukan. bukan tujuan aku nak
bukak pekung di dada. but, aku rasa mcm benda ni dah tak boleh nak pendam lagi.
Aku tengok gambar2 lama aku dengan family aku. Ye, kadang2 aku rasa mcm diri aku ni
tak ditreat secara betul oleh family aku. Tapi, fikir2 balik, mmg patut mereka buat aku mcm ni
so aku tak terjebak dalam bende tak betul. Aku sentiasa salahkan orang lain.
Tapi aku x pernah menunjuk kesalahan kepada diri aku.
Aku tengok gambar2 lama..masa tu, aku rasa aku ni normal.mcm orang lain.
tapi terpesong sikit lah..biasalah tu..darah muda.. bertindik sini sana.
bagi aku tu normal..tapi sekarang, aku rasa lain. lain sangat.
Aku minum arak,aku hisap rokok, lagi teruk,aku dah buat tattoo.
sekali lagi, aku tulis ini tujuannya bukan nak buka pekung di dada.
masing2 ade kelemahannye.
Along aku pernah cakap "Mana pergi adik aku?Dulu aku ada adik yg comel, baik tapi sekarang
aku rasa kau syaitan yang bertopengkan muke adik aku je.Mana pergi adik aku?"
Pergh, mase tu, mmg aku rase mcm seribu panah kene kat hati aku.
Mmg pedih..
Mcm mana nak berubah?Aku nak pergi balik ke sekolah bulan 6 ni maybe.
Aku akan amik SPM. tapi aku xkkan kembali balik ke sekolah bukit kuda tu.
aku x benci budak2 disana. tapi aku benci cikgu yang mcm paria bukit tu.
huh. menyampah. aku rindu ngan kwn2 aku.. aduiyaii.
Tapi aku x nak diorang benci dengan aku coz perangai aku camni.
aku xpenah tikam diorang belakang.tidak sesekali. aku rosakkan badan aku, tapi aku x rosakkan mereka. aku x hasut mereka yang bukan2. kenapa cikgu2 cakap aku mcm tu?
cikgu2 cakap aku hasut diorang?tlg lah. aku bukan camtu.

aku nak aku yang dulu, tapi die dah tinggalkan aku.. lame dah..
aku nak aku yang normal.
aku nak aku.

cubalah. carik balik aku..nur dalilah bt mohd din. cahaya petunjuk.

lol. kwn aku cakap cahaya petunjuk ke arah kejatuhan dan kejahatan.


maybe pics ni bagi korang mcm. WTF.
tapi bagi aku, ni time aku masih bertindak norma

l

daripada sekarang. haiz..malas aku nak tunjuk gambar sekarang aku.
rasa mcm .. aiyoooooooooooooooooooooooooooooooooooo


mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.sorry. adik syg sgt kat sume org.
tapi diorang x syg adik. nak buat camne.. huhu..

4 comments:

Rara said...

hey elle.dah lame xdgr khabar berita.Be strong ok.No matter what,ade yang syg kat elle.

Elle Xore. said...

thanks rara :(

Anonymous said...

elle. try ar berubh.. msih de mse lg..carik dri ko lik.. along ko msty wndu adk dye yg dlu.. stu kluarge ko msty wndu ko yg dlu.. rileks n try k.... p/s; sori sibuk =.=

-zaty baharin- said...

adik...if anything.. cari akak k.. nk cte pape ke, i'll alwez be there for u.. love u sis.. akak mmg risau psl adik.. serious..

ps:mish ya so much