Thursday, April 29, 2010

Fakta

-non face pork-

Okeh, sepatutnya semalam aku update blog nih. tapi..
mengantuk doe. hahaha

Nak dijadikan cerita, semalam aku teman kak nyny pegi rumah nenek dia.
Kesian nenek dia..bengkak kaki. Tapi paling aku terkejut,walaupun kaki tak kuat,
telinga ngan mata tajam lagi wohhh.
Pastu lepak kat BB. mane lagi port ye tak? Ingat nak carik kerja, tapi last last, hah..kitaro jua..:D

Semalam, aku telah memerhatikan perkara2 berikut

Fakta2 berikutnya:
Dalam monorail ade plug tok charge handphone.tu mmg aku tak tahu
Rath dah tindik hidung auww gayboy <33
Aku semalam jalan macam pailang a.k.a pengkid
Semalam hisap rokok banyak gila.
Dada aku still berdebar2 dan setiap kali tu kebencian tetap bertambah.
Ipod aku telah dikembalikan.HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
(gelak jahat gila)
Aku Single :D
Hari ini nak jumpa long lost family bapak aku dari Sabah. macam jejak kasih lah kiranya.

Fakta yang aku paling terkejut.
Aku ade 9 adik beradik .4mak tiri 1 mak kandung. tak tahu anak buah aku ade berapa.
Apa2 pun aku still bongsu. AHAHAHAHA


p/s: aku ingat nak buat mohawk ah.. okeh tak?

1 comment:

AZAM n MATT said...

ko larh gay partner aku..

-XxrathxX-