Wednesday, July 7, 2010

Kepura-puraan

-Annoying Anonymous-


Meh, memandangkan aku tak ada apa2 nak buat, biar aku cerita macam mana aku dapat idea
buat bende kat bawah ni "Dramatic conversation between Me and Azazel"..huahuahua.
Aku tengok satu cerita pasal devil-evil lah konon kat HBO setaun lepas..Pastu straight cerita tu influence minda aku. Tapi siri kat bawah, kira dari minda aku yang ala-ala emo gitulah..
So cerita die macam ni..

Pada suatu hari sorang Budak perempuan ni dok main Yahoo Messenger dia memalam buta
pastu kat status dia tulis camni -Searching for Azazel-the secure of death.

And tetiba ada lah sorang mamat ni kononnya Azazel BUZZ! dia..
Jadi, berlakulah perbicaraan berikut.. Baca tau jangan tak baca.

Si perempuan ni, die cakap lah kat Azazel tu yang die dah tak minat dah nak jadi baik.
Dia nak jadi jahat. Dia nak bersemadi and jadi satu dengan kegelapan.Dia nak dijadikan bahan
perhatian dan perbualan. Dia mintak lah tolong Azazel.

So as korang tahu, Azazel ni memang tak baik lah kan, nama pun syaitan.
Dok main2 & lalai kan Perempuan tu. Cakap benda2 yang sememangnya tak betul.
Perempuan tu pun dah fedup and tersedar,dia marah lah si Azazel ni..

Azazel ni licik, dia boleh buat apa2 sebenarnya, saja nak menyusahkan Perempuan tu
and biar dia lalai.. Dia cuma nak hati dengan jiwa perempuan tu je. Buat makan. HAHAHA

Jadi, borak punye borak punye borak, perempuan tu pun lalai lah. dah taksub sangat dengan
Kegelapan, Kematian, Evil segala macam. Jadi, perempuan tu sendiri termasuk ke dalam perangkap yang dia buat.. tu lah taksub lagi.

Tu yang die cakap "Entertain me". Tapi yang si Azazel ni cakap "Start chanting to your own god"

Bermaksud, Azazel tidak akan buat apa2 yang Perempuan tu nak selain menjadikan Perempuan tu sebagai hamba abdi dia.. sekian..



The End.

PEREMPUAN ITU BUKAN AKU. aku tak ada idea dah nak tulis nama apa.
and ni cume cerita sahaja. Tiada kene mengena dengan hidup dengan mati.

So, apa2 pun guys. Cube lah, jangan ambil jalan gelap ok?

Harap, korang bagilah comment sikit. Bagitahu aku yang korang baca sebenarnya..
ahaha, tak lah aku rasa syok sendiri..Tak pun Tekan lah butang "Nonsense" atau "Make Sense".

Okay.chiow.btw,blog yg kat bawah ni baru cerita dia.hahahhaha nonsense tol

**memang aku rasa macam syok sendiri je.hahah

5 comments:

Didi A said...

woooaaaahhhhh ;O

Elle Xore. said...

hahaha,nape duh.teruk ke?XD

Anonymous said...

wehh,, chanting to your own good tu ape??

Elle Xore. said...

chanting to your own god

mcm berdoa kepada tuhan mu sendiri la. XD

Anastasia Valentine said...

this is soooo good elle XD