Tuesday, December 7, 2010

hari sabtu sampai isnin. taratitititumnananfafa

- fucking annoying -

Yeah.. itu diaa satu irama tidak berlagu tidak bertajuk.*apakah??*

Kini, semua sudah tahu yang Ballad for Layla yang bergenre Melodic Metalcore telah mendapat tempat ke-2 semasa Soundstage 2010.
Tempat pertama di ungguli oleh Melodisaster yang bergenre Alternative / Rock.

Tapi, bagi aku , Ballad for Layla telah menjadi Juara dalam scene Metalcore Malaysia.
Good job guys !

Aku bertolak ke Klang pada hari Jumaat pukul 12 p.m sampai ke Klang pukul 4 p.m
ahaha. 4 jam kot dalam bas dari melaka ke klang. pergh sakitnye hati gua.
Pakcik tu bwk 60/km . lagi rare, bas tu ada seatbelt kot. haha rare gilaaa.*demi keselamatan*
takpe, demi tengok diorang perform hari sabtu tu kat muzium telekom, gua relaaa. waahaha

Pukul 1p.m keesokan hari, si Syamim amek aku. Tergelak aku tengok rambut die.
sape suruh cantas. lost konon. wakakakakak
Pastu jumpe Kak Nyny kat kitaro, bungkus McD pastu gerak Muzium Telekom.
pelahap katakan. haha

Long story short, around 8 p.m camtu Ballad for Layla perform.
Diorang naik stage, pastu turun balik bagi ruang kepada MC untuk berucap dan tune2 instrument mereka.
Citer die, ramai orang tunggu plak kat bwh dalam 10 minit camtu. hahaha hujan tak hujan la kan.
Naik je Ballad atas stage sume macam WOOOOOOOOOOOOOOOOOOO feewit feewitt meow meow rawr rawr.
HAHAHAH crowd paling ramai kotttttttttttttttttttt.
tapi gagal la ko Jet "goodnight everybody.." itu ucapan pertama ko. wahahahha
tapi seriously, crowd ramai giler.
Start je lagu.. semua dah excited nak head banging, moshing semua.
Dead Marshes TERGEMPAK !!! bukan aku nak memuji ke hape aku tak de masa nak puji2 ni, tapi
lagu ni buat blood vessels aku menggelegak. seronottt bukan seronokk ! hhahaha
Aku,Rhid ngan Lynn dah habis kene tolak dah. tapi seronok lah guys! hahaha
Lynn head banging macam Vocal perempuan Predicate Not Defined. kawkaw wa cakap lu !
wakakakakakak
Rasa macam sekejap je korang perform.. ramai orang kate Ballad for Layla guest band.
nak je aku cakap WE WANT MORE.

Lepas abang rom announce 1st,2nd.3rd winner Sounstage,
Kitorang gerak 1 cafe. celebrate mwahahahah !! best doh bestt
selalu2 menang wehh!! XDD
lepas makan2, lepak bandshopp.

Tapi,korang dah dapat 2nd place tu Alhamdullilah lah..
jgn sombong,jgn berlagak. aku tau korang tak macam tu.
Jangan main tempat2 kecik korang dah tak excited.
Perform mana2 tempat semua sama je. crowd sentiasa support korang termasuk aku.
Okay :D

btw, nak main game dante's inferno tapi takut. wakakakakakakaka


see, i told you , the best crowds!! **aku(yang tgn setan tu) dgn rhid(baju putih belang biru)**

aku nak betulakn rambut sebenarnye.xD


Aku dgn kak nyny.Aku takde camera mahal la. XD

sorry aku upload tak tahan. XD

Sonny dgn onejet excited lagi.


Syamim excited.

si comel molek nii x)
 HAHAH sorry upload, tangan gatal weh. wakakakakakakakakakak

No comments: