Friday, December 10, 2010

im just a normal person who do sins.

- fucking annoying -

"Aku seorang manusia normal yang tidak mampu untuk menepis dari membuat dosa dan tersilap langkah dalam kehidupan normal yang aku sedang aku lalui."

apakah yang hendak kau capai dalam kehidupan?
banyak sebenarnya..

Aku hendak mencapai kejayaan..
eh?kejayaan? tapi mengapa tak nak berusaha?
Aku hendak ada duit yang banyak..
eh?duit banyak? angpa kerja pun dak lagi beli spender pun suruh mak lagi..
WOI YANG KO DOK KONDEM AKU NI APEHAL ?
TAU KO NAK KONDEM AKU, TAK PAYAH LER TANYEE. aku sepok gak kang.

ni, kazen aku tanye macam2. tapi last2 nak kondem aku gak.. hantu tol.
bagi lah sedikit courage ke pitih2 ke..aparaa.
XD

So, aku sebenarnye agak emo 2-3 hari ni.. aku tak tahu kenape, tapi aku giler emosi.
Muka ada senyum, hati ada mangkuk hayun sedikit.
susah betul lah jadi NUR DALILAH BT MOHD DIN !

No comments: