Tuesday, May 4, 2010

Aktiviti hari ini.

-non face pork-

Aktiviti yang aku buat hari ini.
Berdasarkan pengalaman, hari ini adalah hari yang paling membosankan dalam hidup.
Tiada yang bosan antara terbosan.

-Tidur. Bangun pukul 2 petang. haha selamber ah semalam tidur kol 2 pagi.
(eh, bagus pe. 12 jam sehari. baik untuk kesihatan. =pp)
-Gosok Gigi, cuci muka(alamak ai, mata aku merah banyak sangat taik.HAHA )
-Carik makanan kat dalam dapur ( oh wow mee goreng uuu)
-Hisap rokok, baru mandi,hisap rokok lagi
-Tengok TV --ke tv tengok aku?
-Bukak laptop. on9 tanpa pengetahuan umum sampai pukul 7.30 petang
-Makan cekodok.
-Kakak aku talifon, ajak aku beli birthday cake kat baskin robins untuk kak anne<--kakak tiri aku dari sabah. -On9 lagi,survey YOUTUBE-shane dawson,shane dawson,shane dawson. -jeffree star punya rambut,emo,piercings,tattoos -Survey lagu. Tengok anak buah aku berebut barang .. aku nak botak tepi. HAHAH. pastu buat design. mangsanyaa --->mintak tolong kak nyny! XD
okehhh FTB untuk hari ini ialahh

UPDATE: aku tulis ni pukul 3:01 a.m
f.t.berasas: kejap lagi kul 3.30 nak tidur
orang yang mcm takde life mcm aku akan tengok
youtube: upto 100+ videos perday guys, yeah PER DAY
such a pathetic kid :D.
aku tengok fmylife.com.youtube:shane dawson <3.take180,happy tree friends. korang shud cek aut tis wan Red Rover (feat. Rap Barbie) - Derek Murawski .

AND BY THE WAY . saja nak mengecohkan.

aku dah download ESCAPE THE FATE NEW ALBUM-This War Is Ours.
kesemua lagu sudah ade. SO, RATH KALAU KAU NAK.MINTAK.TAKPAYAH MALU2.
HAHAHAHAH.

Bagi Kipas Susah Mati Evanescence : mereka akan mengeluarkan album baru :)

setelah 3 tahun menanti.. I HEART YOU EVANESCENCE <33 orang yang agak2 takde life mcm aku, dia akan jadi mcm ni lah :D computer geek.


F.T.B:Kajian yang aku buat hari ini. 70% orang yang tattoo nama bf/gf/orang yg disayangi akan menyesal. Jangan sesekali tattoo nama orang yang anda sayang. You'll regret it so damn fucking much. Nak tattoo,tattoo nama orang yang dah mati. Sebab..diorang tak boleh buat pape lagi. ATAU LEBIH TEPAT. jgn tattoo lah.dosa besar u know.. :D

No comments: